همکاری در فروش فایل-fileyar.ir
فروش فایل های دانشجویی و اختصاصی به ارزان ترین قیمت
                                                        
درباره وبلاگ

بسمه تعالی

با سلام

فایل یار، یک مرجع بزرگ برای دریافت فایل های قابل دانلود همچون مقاله، تحقیق، پایان نامه، گزارش ها، طرح توجیحی، قالب وبسایت، نقشه و ... است. می توانید با جستجو در سایت فایل مورد نظر خود را دریافت کنید.

همچنین فایل یار یک مرکز کار آفرینی است برای کسانی که فایل های ارزشمندی دارند و می خواهند کسب درآمد کنند.

سیستم همکاری در فروش فایل یار با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان و همچنین بستر سازی برای کسب درآمد بانوان عزیز تحصیل کرده، کار خود را در اردیبهشت 94 شروع کرده است.

سایتی که در آن حضور دارید با پیشنهاد کاربران سایت بخش های مختلف نیز به آن اضافه می شود.

سیستم همکاری در فروش فایل فایل یار سیستم همکاری در فروش فایلی ست که به پنج روش می توانید کسب درآمد کنید.



ثبت نام در فایل یار رایگان می باشد.



ثبت نام در فایل یار دو مرحله ای ست. شما براحتی می توانید بعنوان بازاریاب در سایت ثبت نام کرده و فعالیت خود را شروع کنید. اما برای ارسال فایل هایتان باید وارد بخش پروفایل تان شده و پروفایل خود را تکمیل نمایید. مدارک لازم برای فروش فایل؛ کد ملی، کدپستی، شماره تلفن و آدرس محل سکونت می باشد. این موارد برای جلوگیری از نشر آثار و نوشته های عزیزانی ست که تمایل و رضایتی به نشر و فروش آثار خود ندارند. البته چنین افرادی انگشت شمارند ولی حتی یک اثر هم نباید بدون رضایت صاحب اثر درفایل یار منتشر شود. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد مطمئنن سایت از صاحب اثر حمایت خواهد کرد.



انتشار آثار دیگران بدون اجازه صاحب اثر کاری غیر اخلاقیست و سایت فایل یار به قانون کپی رایت متعهد می باشد و در صورت گزارش و انجام تخلف حساب متخلف مسدود خواهد شد و مدارک لازم برای پیگیری در اختیار صاحب اثر قرار داده خواهد شد
مدیر وبلاگ : فایل یار
نویسندگان
نظرسنجی
ایا با سیستم همکاری در فروش فایل یار اشنا هستید؟





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
پایان-نامه-امکان-سنجی-استفاده-از-فناوری‌های-نوین-با-تاکید-بر-اینترنت-در-بازاریابی-محصول-زعفران
پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران   
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 212
حجم فایل: 629
قیمت: : 250000 تومان

بخشی از متن:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد
امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی

مقدمه:

در طول تاریخ بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی به شدت تحت تأثیر تکنولوژی‌ها و فن‌آوری‌های دوران خود بوده‌اند و در طول زمان از این فن‌آوری‌ها در جهت تحول در استراتژی‌های خود بهره برده‌اند به طوری که با ظهور رادیو، تلویزیون، کامپیوتر و غیره، بازاریابی نیز نقش‌های خاص خود را ایفا نموده و سعی نموده است تا با استفاده از این ابزارهای تکنولوژی به نحوی در راستای دستیابی به اهداف خود استفاده نماید (دانش پسند، 1388). پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات   در دهه‌های اخیر، تأثیرات شگرفی بر روی اقتصاد و تجارت و به طور کلی بر روی تعاملات انسانی گذاشته و به طبع آن، ظهور فناوری اطلاعات و سرعت رشد آن، استراتژی‌های بازاریابی را نیز به طور کامل متحول نموده است، بسیاری از سازمان‌های تولیدی، خدماتی تحت تأثیر این فن‌آوری‌ها، استراتژی‌های بازاریابی خود را به گونه‌هایی طراحی و تدوین می‌نمایند تا از مزیت‌های رقابتی حاصل از آن به نحو مطلوبی استفاده نماید (شیر خدایی، 1384).
بازاریابی اینترنتی عبارت است از ایجاد و حفظ روابط با مشتریان، از طریق اینترنت جهت تسهیل مبادله‌ی محصولات و خدمات به طوری که اهداف طرفین معامله را برآورده می‌سازد. یا به بیانی دیگر می‌توان گفت بازاریابی الکترونیکی یعنی دستیابی به اهداف بازار از طریق به‌کارگیری تکنولوژی‌های دیجیتالی (Mohammed,R.A,et al.,2002). «در تعریفی دیگر بازاریابی الکترونیکی عبارت است از رسیدن به اهداف بازاریابی از طریق استفاده از فناوری ارتباطی الکترونیکی (Chaffay,2005)».
امروزه بسیاری از صاحب نظران اینترنت را در زمره یکی از بزرگ‌ترین اختراعات بشری میدانند که جهان را وارد عصر اطلاعات ساخته و بسیاری از جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حیات بشر را دست خوش تحولی عمیق قرار داده است (دانش پسند، 1388). یکی از ابعاد این تحول، تغییرات عمیقی است که در فرایند بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی به وجود آمده است، به طوری که شیوه جدیدی از بازاریابی به نام بازاریابی الکترونیکی  قدم به عرصه‌ی وجود نهاده و زندگی بشر را دچار تغییرات اساسی کرده و بهره گیری از آن در بازاریابی، سودهای کلانی را نصیب استفاده کنندگان نموده است (دهقان، 1383). نقش بازاریابی در ارتقای بنگاه‌ها و تأثیری که در رشد و توسعه اقتصادی کشورها دارد بر کسی پوشیده نیست. اینترنت از جمله عوامل مؤثر بر بازاریابی و روش‌های رونق دادن به این فعالیت‌ها در عرصه کنونی است و بازاریابی در این فضا تحت عنوان بازاریابی الکترونیکی و یا تحت وب مطرح است. بنابراین امروزه بازارهایی تحت عنوان بازارهای اینترنتی و بازارهای مجازی مورد توجه قرار گرفته‌اند به طوری که این نوع بازارها ماهیتی کاملاً متفاوت از بازارهای فیزیکی دارند (فتحی، 1384).
بازاریابی محصولات کشاورزی شامل کلیه عملیات و خدماتی است که محصول از مزارع به مراکز مصرف می‌رسد، مطالعه بازاریابی نیاز به چارچوبی خاص دارد که یکی از معمول‌ترین آن‌ها رهیافت عملی است که فعالیت‌ها بازاریابی را به سه دسته مبادله‌ای، فیزیکی و تسهیلاتی تقسیم می‌کند، فعالیت‌های مبادله‌ای در برگیرنده خرید و فروش است، فعالیت‌های فیزیکی انبارداری، تبدیل و حمل و نقل را شامل می‌شود و فعالیت‌های تسهیلاتی در برگیرنده مواردی مانند درجه بندی، استاندارد و بسته بندی است (بی نام، 1386).    
بازاریابی اینترنتی در عرصه کشاورزی نیز مطرح شده تا جایی که در کشورهای پیشرفته، بخش وسیعی از فعالیت‌های بنگاه‌های کشاورزی صرف تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می‌شود. با توجه به تازگی و اهمیت موضوع برای کشورمان خصوصاً در زمینه‌ی کشاورزی ضروری است تا در زمینه کاربردی کردن این فناوری در زمینه بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعات متعدد و مفیدی انجام گیرد، بنابراین در این راستا بر آن شدیم تا با در نظر گرفتن اهمیت و جایگاه زعفران در توسعه ملی و استانی و با عنایت به مسایل مربوط به بازاریابی زعفران، به بررسی ابعاد مختلف این مسئله در زمینه‌ی بازاریابی زعفران بپردازیم به امید این که، نتایج این تحقیق بتواند راهکارهایی را پیش روی طراحان، برنامه ریزان و سیاست گذاران قرار دهد که خود موجب بهبود اوضاع کشاورزی منطقه و نیز دستیابی به اهداف توسعه روستایی شود.

فهرست مطالب:
فصل 1- کلیات تحقیق   
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله   
1-3- اهداف تحقیق   
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق   
1-5- تعاریف واژه ها   
1-6- محدودیت‌های تحقیق   
1-7- محدوده تحقیق   
1-8- پیش فرض‌های تحقیق   
فصل 2- ادبیات تحقیق   
2-1- مقدمه
2-2- بازاریابی الکترونیکی   
2-2-1- تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی   
2-2-2- اجزای بازاریابی الکترونیکی   
2-2-3- اهداف بازاریابی الکترونیکی   
2-2-4- استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی   
2-3- تجارت الکترونیک   
2-3-1- انواع تجارت الکترونیکی   
2-3-2- مدل‌های تجارت الکترونیکی   
2-3-3- مدل‌های توصیفی تجارت الکترونیک   
2-3-4- مدل‌های فرآیندی تجارت الکترونیکی   
2-3-5- مدل‌های کسب و کار الکترونیکی   
2-4- مراحل تجارت الکترونیکی   
2-5- اجزای تجارت الکترونیکی   
2-6- مزایای تجارت الکترونیک   
2-7- وضعیت تجارت الکترونیک در جهان   
2-8- موانع توسعه تجارت الکترونیکی   
2-9- مدل‌های آمادگی الکترونیکی   
2-9-1- مدل آمادگی شبکه‌ای INSEAD   
2-9-2- مدل آمادگی شبکه‌ای دانشگاه هاروارد   
2-9-3- مدل راه کارهای ملی تجارت الکترونیکی آنکتاد   
2-9-4- مدل آمادگی الکترونیکی واحد هوشمند اکونومیست   
2-10- تاریخچه تجارت الکترونیک در ایران   
2-11- اینترنت
2-11-1- تاریخچه‌ی اینترنت  
2-11-2- اینترنت در ایران 
2-11-3- کاربردهای اینترنت 
2-11-4- اثرات اینترنت  
2-12- خرید و فروش اینترنتی
2-13- فروش به هنگام محصول  
2-14- عوامل موفقیت در فروش اینترنتی   
2-15- امکان سنجی   
2-16- موانع امکان استفاده از بازاریابی الکترونیک در فروش زعفران
2-17- معرفی گیاه زعفران   
2-18- تولید زعفران در جهان   
2-19- تولید زعفران در ایران   
2-20- تولید زعفران در خراسان جنوبی   
2-21- بازاریابی الکترونیکی زعفران   
2-22- مروری بر نتایج تحقیقات گذشته   
2-23- چارچوب تئوری تحقیق   
فصل 3- روش شناسی تحقیق   
3-1- مقدمه
3-2- نوع و روش پژوهش   
3-3- جامعه آماری   
3-4- نمونه آماری، برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری   
3-5- روش جمع آوری اطلاعات   
3-6- ابزار جمع آوری اطلاعات   
3-7- قابلیت اعتبار یا روائی ابزار اندازه گیری ( Validity )   
3-8- قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار اندازه گیری   
3-9- متغیرهای تحقیق   
3-10- فرضیه‌های تحقیق   
3-11- روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها   
3-11-1- حوزه‌ی آمار توصیفی   
3-11-2- آمار تحلیلی (استنباطی)   
3-12- تحلیل همبستگی   
3-13- تحلیل رگرسیون چند گانه   
فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات   
4-1- مقدمه
4-2- آمار توصیفی   
4-2-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران   
4-2-1-1- سن
4-2-1-2- جنسیت
4-2-1-3- وضعیت تأهل
4-2-1-4- وضعیت تحصیلی
4-2-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران   
4-2-2-1- سطح زیر کشت
4-2-2-2- تولید زعفران
4-2-2-3- درآمد حاصل از تولید زعفران   
4-2-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران :   
4-2-4- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران   
4-2-4-1- سن
4-2-4-2- جنسیت و وضعیت تأهل   
4-2-4-3- وضعیت تحصیلی
4-2-5- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران   
4-2-5-1- سابقه فعالیت در بازار زعفران   
4-2-5-2- میزان خرید و فروش سالیانه زعفران توسط فعالان بازار زعفران   
4-2-6- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:   
4-2-7- ویژگی‌های فردی کارشناسان :   
4-2-7-1- سن
4-2-7-2- جنسیت
4-2-7-3- وضعیت تأهل
4-2-7-4- وضعیت تحصیلی
4-2-8- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان   
4-2-8-1- سابقه کاری کارشناسان   
4-2-9- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی   
4-2-10- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی   
4-2-11- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران   
4-2-12- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:   
4-3- آمار استنباطی   
4-3-1- تحلیل دو متغیره   
فصل 5- نتیجه‌گیری و پیشنهادات   
5-1- مقدمه
5-2- خلاصه
5-3- نتیجه گیری و بحث   
5-3-1- تحلیل یافته های توصیفی زعفران کاران   
5-3-1-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران   
5-3-1-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران   
5-3-1-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران   
5-3-2- تحلیل یافته های توصیفی فعالان بازار زعفران   
5-3-2-1- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران   
5-3-2-2- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران   
5-3-2-3- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران   
5-3-3- تحلیل یافته های توصیفی کارشناسان جهاد کشاورزی   
5-3-3-1- ویژگی‌های فردی کارشناسان   
5-3-3-2- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان 
5-3-3-3- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی از نظر کارشناسان   
5-3-3-4- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی
5-3-3-5- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران
5-3-3-6- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران   
5-3-4- نتایج تحلیل همبستگی
5-3-5- نتایج تحلیل رگرسیون
5-4- پیشنهادات 
5-5- عناوین پیشنهادی برای تحقیقات آتی 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.




نوع مطلب :
برچسب ها : پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران، پایان نامه، فناوری‌های نوین، بازاریابی، بازاریابی محصول زعفران، بازاریابی زعفران، زعفران خراسان جنوبی،
لینک های مرتبط :




محبوب کن - فیس نما


 
   
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات