تبلیغات
همکاری در فروش فایل-fileyar.ir - تاثیر روش تدریس در میزان یادگیری دانش آموزان
 
همکاری در فروش فایل-fileyar.ir
فروش فایل های دانشجویی و اختصاصی به ارزان ترین قیمت
                                                        
درباره وبلاگ

بسمه تعالی

با سلام

فایل یار، یک مرجع بزرگ برای دریافت فایل های قابل دانلود همچون مقاله، تحقیق، پایان نامه، گزارش ها، طرح توجیحی، قالب وبسایت، نقشه و ... است. می توانید با جستجو در سایت فایل مورد نظر خود را دریافت کنید.

همچنین فایل یار یک مرکز کار آفرینی است برای کسانی که فایل های ارزشمندی دارند و می خواهند کسب درآمد کنند.

سیستم همکاری در فروش فایل یار با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان و همچنین بستر سازی برای کسب درآمد بانوان عزیز تحصیل کرده، کار خود را در اردیبهشت 94 شروع کرده است.

سایتی که در آن حضور دارید با پیشنهاد کاربران سایت بخش های مختلف نیز به آن اضافه می شود.

سیستم همکاری در فروش فایل فایل یار سیستم همکاری در فروش فایلی ست که به پنج روش می توانید کسب درآمد کنید.



ثبت نام در فایل یار رایگان می باشد.



ثبت نام در فایل یار دو مرحله ای ست. شما براحتی می توانید بعنوان بازاریاب در سایت ثبت نام کرده و فعالیت خود را شروع کنید. اما برای ارسال فایل هایتان باید وارد بخش پروفایل تان شده و پروفایل خود را تکمیل نمایید. مدارک لازم برای فروش فایل؛ کد ملی، کدپستی، شماره تلفن و آدرس محل سکونت می باشد. این موارد برای جلوگیری از نشر آثار و نوشته های عزیزانی ست که تمایل و رضایتی به نشر و فروش آثار خود ندارند. البته چنین افرادی انگشت شمارند ولی حتی یک اثر هم نباید بدون رضایت صاحب اثر درفایل یار منتشر شود. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد مطمئنن سایت از صاحب اثر حمایت خواهد کرد.



انتشار آثار دیگران بدون اجازه صاحب اثر کاری غیر اخلاقیست و سایت فایل یار به قانون کپی رایت متعهد می باشد و در صورت گزارش و انجام تخلف حساب متخلف مسدود خواهد شد و مدارک لازم برای پیگیری در اختیار صاحب اثر قرار داده خواهد شد
مدیر وبلاگ : فایل یار
نویسندگان
نظرسنجی
ایا با سیستم همکاری در فروش فایل یار اشنا هستید؟





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

تاثیر روش تدریس در میزان یادگیری دانش آموزان

  • تاثیر روش تدریس در میزان یادگیری دانش آموزان
    تاثیر روش تدریس در میزان یادگیری دانش آموزان دسته: روانشناسی و علوم تربیتی
    بازدید: 189 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 1014 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 139

    سالهاست که ارایه دروس به شیوه متداول ادامه دارد و هر دو گروه معلم و دانش‌آموزان از کم بازدهی و کسل‌کنندگی کلاس‌ها ناراضی‌اند روش‌های آموزش فعال، از جمله روش پازل، می‌توانند نقش مؤثری در ارتقاء کیفیت یادگیری فراگیران داشته باشند بر این اساس این مطالعه با هدف تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی انجام شد روش این مطا

    قیمت فایل فقط 12,000 تومان

    خرید

    این پایان نامه زیر نظر اساتید برجسته کامل شده است و از پرسشنامه میدانی و نمودار استفاده شده است...

    این پروژه ارزشمند به مبلغ 90000تومان بوده است ولی بدلیل تخفیف به قیمت فقط 12000 تومان به فروش میرسد.

    فقط برای 200 نفر اول

    در یک نگاه

    انچه در این مقاله سرمایه گذاری میکنیم؟؟؟؟

    فصل اول (كلیات پژوهش)

    مقدمه....................................................................................................1

    چکیده...................................................................................................3

    بیان مسئله وطرح سوال های تحقیق.......................................................4

    ضرورت واهمیت پژوهش.......................................................................6

    هدف كلی..............................................................................................7

    اهداف جزیی..........................................................................................8

    فرضیه های آماری.................................................................................9

    تعریف اصطلاحات وكلید واژه ها...........................................................10

    فصل دوم (ادبیات پژوهش)

    تاریخچه تعلیم وتربیت.............................................................................11

    یادگیری..................................................................................................11

    قوانین یادگیری.........................................................................................16

    موانع یادگیری........................................................................................ 18

    ویژگیهای تدریس فعال...............................................................................19

    اهداف درفرایندیاددهی – یادگیری.................................................................20

    رویکردهای فرایندیاددهی – یادگیری وآسیب شناسی آن...................................22

    ویژگیهای رویکردنوین درفرایندیاددهی – یادگیری............................................23

    ویژگیهای رویکردسنتی درفرایند یاد دهی –یادگیری..........................................24

    تقسیم بندی روش تدریس..............................................................................25

    روش های نوین تدریس...............................................................................27

    روش چندحســـی ( مختلط ).........................................................................27

    روش اکتشافی...............................................................................................27

    محاسن روش اکتشافی....................................................................................28

    معایب روش اکتشافی.....................................................................................28

    روش حل مسئلــــه.......................................................................................28

    راه های حل مسئله......................................................................................29

    روش پـــــروژه ای......................................................................................29

    روش تدریس بارش مغزی...........................................................................29

    مزایای روش تدریس بارش مغزی.........................................................................................................32

    معایب روش تدریس بارش مغزی.........................................................................................................33

    روش تدریس سنتی......................................................................................34

    روش شاگــــردـاستــــادی...............................................................................34

    شیــــــوه سخنــــــرانی....................................................................................35

    مراحل اجرای روش سخنرانی........................................................................35

    محاسن ومحدودیت های روش سخنرانی........................................................37

    روش پرسش وپاسخ....................................................................................38

    نکات اجرایی...............................................................................................38

    فرصت سؤال...............................................................................................41

    محاسن فرصت سؤال....................................................................................41

    انواع پرسش................................................................................................42

    الگــــوی تفکـــــراستقرایــــی...........................................................................44

    شیــــوه نمایشــــی.........................................................................................44

    مراحل اجرای روش نمایشی..........................................................................45

    محاسن ومحدودیت های روش نمایشی.............................................................45

    الگــــــــوی ایفای نقش...................................................................................46

    شیــــوه آزمایشـــی ( روش اجراکردن یایادگیری بوسیله عمل ).........................46

    محاسن ومحدودیت های روش آزمایشی...........................................................51

    روش کارگاهـــــــی........................................................................................52

    الگـــــوی دریافت مفهـــــوم.............................................................................54

    الگـــوی پیش سازمـــان دهنـــده......................................................................54

    الگوی یادسپاری...........................................................................................55

    الگوی رشدعقلی...........................................................................................55

    الگوی کاوشگری علمی.................................................................................56

    الـگــــوی تدریس غیـــــرمستقیم......................................................................56

    الگـــوی بدایع پــــردازی ( افـــزایش تفکــــرخلاق )........................................57

    روش تدریس بحث گروهی........................................................................................................58

    مقایسه تدریس درکشورهای آلمان،ژاپن،آمریکاوایران..........................................62

    جمع بندی....................................................................................................65

    فصل سوم(روش پژوهش)

    روش تحقیق.................................................................................................66

    معرفی جـامعه مورد مطالعه...........................................................................66

    معرفی نمونه های آماری وشیوه ی گزینش آن................................................66

    ابزارجمع آوری اطلاعات...............................................................................66

    ابزاراندازه گیری اطلاعات.............................................................................66

    فصل چهارم(تجزیه و تحلیل یافته ها)

    مقدمه...........................................................................................................68

    روش تحقیق.................................................................................................69

    جامعه ونمونه آماری تحقیق............................................................................69

    متغیرهای تحقیق............................................................................................69

    متغیرهای مستقل............................................................................................69

    متغیرهای وابسته...........................................................................................69

    روش گرد‌آوریداده‌هاوابزاراندازه ‌گیری............................................................70

    توضیحات درمورد ارائه وجمع‌آوری..............................................................70

    آمارتوصیفی................................................................................................71

    جدول شماره (1)آمارتوصیفی روش تدریس پرسش وپاسخ...............................71

    شکل شماره (1)نمودارفراوانی روش تدریس پرسش وپاسخ..............................72

    جدول شماره (2)آمارتوصیفی روش تدریس بارش مغزی.................................73

    شکل شماره(2)نمودارفراوانی روش تدریس بارش مغزی...................................74

    جدول شماره (3)آمارتوصیفی روش تدریس آزمایشی........................................74

    شکل شماره (3)نمودارفراوانی روش تدریس آزمایشی........................................75

    جدول شماره (4)آمارتوصیفی روش تدریس نمایشی...........................................76

    شکل شماره (4)نمودارفراوانی روش تدریس نمایشی..........................................77

    جدول شماره (5)آمارتوصیفی روش تدریس سخنرانی.........................................77

    شکل شماره(5)نمودارفراوانی روش تدریس سخنرانی..........................................78

    جدول شماره (1)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس پرسش وپاسخ بریادگیری.79

    جدول شماره( 2)آزمون کای دوبرای تاثیرروش بارش مغزی بریادگیری.............80

    جدول شماره (3)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس آزمایشی بریادگیری.......81

    جدول شماره (4)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس نمایشی بریادگیری..........82

    جدول شماره (5)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس سخنرانی بریادگیری.......82

    فصل پنجم(بحث و نتیجه گیری)

    نتیجه گیری.................................................................................................84

    محدودیت های تحقیق....................................................................................85

    منابع و ماخذ.........................................................................................

    قیمت فایل فقط 12,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : تاثیر روش تدریس در میزان یادگیری دانش آموزان , یادگیری , تدریس , معلم , دانشجو , پروژه





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




دوشنبه 22 مرداد 1397 09:54 ب.ظ

You actually revealed that wonderfully!
acheter cialis kamagra cialis usa cost cialis rezeptfrei fast cialis online cialis 5 mg buy cialis 5 mg para diabeticos precios cialis peru walgreens price for cialis buying cialis overnight side effects for cialis
دوشنبه 7 خرداد 1397 09:17 ق.ظ

You mentioned that adequately!
cialis generico postepay acquistare cialis internet tadalafil 20 mg cialis generic availability acheter du cialis a geneve we choice cialis pfizer india cialis efficacit cialis mit grapefruitsaft recommended site cialis kanada weblink price cialis
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
محبوب کن - فیس نما