همکاری در فروش فایل-fileyar.ir
فروش فایل های دانشجویی و اختصاصی به ارزان ترین قیمت
                                                        
درباره وبلاگ

بسمه تعالی

با سلام

فایل یار، یک مرجع بزرگ برای دریافت فایل های قابل دانلود همچون مقاله، تحقیق، پایان نامه، گزارش ها، طرح توجیحی، قالب وبسایت، نقشه و ... است. می توانید با جستجو در سایت فایل مورد نظر خود را دریافت کنید.

همچنین فایل یار یک مرکز کار آفرینی است برای کسانی که فایل های ارزشمندی دارند و می خواهند کسب درآمد کنند.

سیستم همکاری در فروش فایل یار با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان و همچنین بستر سازی برای کسب درآمد بانوان عزیز تحصیل کرده، کار خود را در اردیبهشت 94 شروع کرده است.

سایتی که در آن حضور دارید با پیشنهاد کاربران سایت بخش های مختلف نیز به آن اضافه می شود.

سیستم همکاری در فروش فایل فایل یار سیستم همکاری در فروش فایلی ست که به پنج روش می توانید کسب درآمد کنید.



ثبت نام در فایل یار رایگان می باشد.



ثبت نام در فایل یار دو مرحله ای ست. شما براحتی می توانید بعنوان بازاریاب در سایت ثبت نام کرده و فعالیت خود را شروع کنید. اما برای ارسال فایل هایتان باید وارد بخش پروفایل تان شده و پروفایل خود را تکمیل نمایید. مدارک لازم برای فروش فایل؛ کد ملی، کدپستی، شماره تلفن و آدرس محل سکونت می باشد. این موارد برای جلوگیری از نشر آثار و نوشته های عزیزانی ست که تمایل و رضایتی به نشر و فروش آثار خود ندارند. البته چنین افرادی انگشت شمارند ولی حتی یک اثر هم نباید بدون رضایت صاحب اثر درفایل یار منتشر شود. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد مطمئنن سایت از صاحب اثر حمایت خواهد کرد.



انتشار آثار دیگران بدون اجازه صاحب اثر کاری غیر اخلاقیست و سایت فایل یار به قانون کپی رایت متعهد می باشد و در صورت گزارش و انجام تخلف حساب متخلف مسدود خواهد شد و مدارک لازم برای پیگیری در اختیار صاحب اثر قرار داده خواهد شد
مدیر وبلاگ : فایل یار
نویسندگان
نظرسنجی
ایا با سیستم همکاری در فروش فایل یار اشنا هستید؟





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان

  • پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان
    پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان دسته: مدیریت
    بازدید: 177 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 161 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 29

    ضرورت دارد عدالت سازمانی را جستجو كرد زیرا رابطه معنی داری بین این متغیرها و رفتارهای شهروندی سازمانی كه نهایتاً منجر به رضایت کارکنان می شود، وجود دارد و در نتیجه بتوان راهكارهای مناسبی را جهت ارتقاء این رفتارها در سازمان ارائه داد

    قیمت فایل فقط 21,000 تومان

    خرید

    بررسی رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان آموزش و پرورش

    **توجه**

    1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

    2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

    در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

    رفتار شهروندی سازمانی,عدالت سازمانی,شخصیت سالم سازمانی,سلامت سازمانی,سازمان نظامی,رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی,رابطه عدالت سازمانی و رضایت کارکنان آموزش و پرورش,پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار سازمانی,دانلود پروپوزال رفتار سازمانی,دانلود پروپوزال عدالت سازمانی,دانلود رایگان پروپوزال

    بیان مسئله

    جهان معاصر با سرعت شگفت انگیزی در حال تحول است. اگرچه این تحول در تمام دوران وجود داشته است لیكن امروزه این تحول چه به لحاظ محتوا و چه به لحاظ سرعت بی سابقه است. پژوهشگران سازمانی از تلاشهایی كه فراتر از وظایف تعریف شده كاركنان باشد، تحت عنوان « رفتارشهروندی سازمانی » یاد می كنند. ( مقیمی ، 1384 )

    سازمانها بدون تمایل داوطلبانه افراد به همكاری قادر به توسعه اثربخشی خرد جمعی خود نیستند. تفاوت همكاری داوطلبانه و اجباری از اهمیت فراوان برخوردار است. در حالت اجباری ، شخص وظایف خود را در راستای مقررات و قوانین و استانداردهای قابل قبول یك سازمان و صرفاً در حد رعایت الزامات انجام می دهد. ولی در همكاری داوطلبانه ، مقوله ای ورای وظایف مطرح است و افراد كوشش و انرژی و بصیرت خود را برای شكوفایی توانایی های خود و به نفع سازمان ابراز می كنند. در این حالت افراد معمولاً از منابع شخصی خود می گذرند و مسئولیت پذیری در راستای منافع دیگران را در اولویت قرار می دهند. ( زارعی متین و احمدی ، 1388 )

    مفهوم رفتار شهروندی سازمانی اولین بار توسط باتمن وارگان در اوایل 1980 به دنیای علم ارائه شد. ارگان ( 1988 ) معتقد است كه رفتار شهروندی سازمانی ، رفتار فردی و داوطلبانه است كه مستقیماً بوسیله نظام های رسمی پاداش در سازمان طراحی نشده، اما با وجود این باعث ارتقاء اثربخشی و كارآیی سازمان می شود. ( زارعی متین و همكاران ، 1388 )

    پادساكف و همكاران ( 1990 ) پنج بعد رفتار شهروندی سازمانی را مورد شناسایی قرار دادند كه عبارتند از :

    1- نوعدوستی

    2- وظیفه شناسی ( وجدان )

    3- ادب و نزاكت

    4- جوانمردی

    5- فضیلت مدنی

    هرچند این فرض كه رفتار شهروندی سازمانی به اثربخشی گروههای كاری و سازمانها كمك می كند، موضوعی است كه بطور شهودی نیز معقول بودن آن قابل باور است ، لیكن بازهم نیاز است تا از طریق پژوهش های تجربی نیز موردتأیید قرار گیرد. نتایج مطالعات پادساكف و همكاران ( 2000 ) نشان می دهد كه تحقیقات ناچیزی در این زمینه صورت گرفته است.

    رفتار شهروندی در سه دهه اخیر موضوع بسیاری از تحقیقات بوده است. یك دسته از تحقیقات به عوام ایجاد كننده رفتار شهروندی سازمانی متمركز بوده است. در این زمینه عواملی از قبیل هویت سازمانی ، عدالت سازمانی و رابطه رهبر و پیرو بعنوان عوامل ایجاد كننده رفتار شهروندی سازمانی مطرح شده اند.دسته دیگر روی مفهوم رفتار شهروندی سازمانی متمركز بوده و تلاش كرده اند تا ابعاد آن را شناسایی و مقیاس های استانداردی برای سنجش آن ایجاد كنند. دسته سوم نیز بر پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی از قبیل عملكرد سازمانی، اثربخشی سازمانی، موفقیت سازمانی، رضایت کارکنان ، وفاداری کارکنان  و سرمایه اجتماعی متمركز شده اند. ( ملی پور و پورعزت 1387 )

    مورمن و همكاران 1995 ) ضمن تأیید آثار مثبت رفتار شهروندی سازمانی اعتقاد داشتند كه مشكل مدیران فراهم سازی زمینه بروز چنین رفتارهایی در سازمان است. چراكه این رفتارها داوطلبانه و قراردادهای كار و سیستم ارزیابی عملكرد رسمی سازمان قرار نمی گیرند. این رفتارها با وجود اینكه در ارزیابی های سنتی عملكرد شغلی بطور ناقص اندازه گیری می شدند و یا حتی گاهی اوقات مورد غفلت قرار می گرفتند، اما در بهبود اثربخشی سازمانی مؤثر بودند. ( مرادی ، 1387 )

    وانر و نیهوف ( 2000 ) نیز به این نتیجه رسیدند كه رفتارهای شهروندی گوناگونی با حداقل برخی از شاخص های عملكرد سازمانی ارتباط دارند. ( زارع ، 1383 )

    بطور كلی مفهوم عدالت ، برانگیزاننده مهمی برای كاركنان است و زمانیكه افراد احساس بی عدالتی كنند زمینه بروز رفتارهایی مانند كم كاری ، كاهش تعهد و تمایل به ترك خدمت و حتی مقابله با سازمان در آن فراهم می شود. در عوض رفتار مناسب و عادلانه با آنها موجب پرورش استعدادها و افزایش تعهد و تمایل به ماندن در سازمان یا همان اموزش و پرورش می شود و كمك بارزی بر بروز رفتارهای فراتر از الزامات شغلی مورد نظر سازمان در كاركنان می شود. ( مرادی چالشتری )

    مطالعه در مورد عدالت با كار آدامز ( 1963 ) روی تئوری برابری آغاز شد. گسترش نقش نظریه برابری انگیزش در تشریح نگرشها و رفتارهای كاركنان ، قلمرویی از پژوهش به نام عدالت در سازمان را بدنبال داشت. نظریه برابری تأكید می كند كه افراد همواره در متن جامعه و سازمان مربوطه ، خود را در مقایسه با دیگران ارزیابی می كنند. اگر در این ارزیابی احساس كنند كه با آنها ناعادلانه برخورد شده است برانگیخته می شوند تا عدالت را برقرار سازند. عدالت اولین عامل سلامتی سازمانها و مؤسسات اجتماعی مربوطه محسوب می شود و متخصصان علوم اجتماعی از سالها پیش به اهمیت عدالت سازمانی بعنوان پایه ای اساسی برای اثربخشی فرآیندهای سازمانی و خشنودی ورزشكاران پی برده اند. عدالت سازمانی متغیری است كه برای توصیف عدالت در موقعیت های مختلف بكار می رود . بخصوص در عدالت سازمانی مطرح می شود كه به چه شیوه ای با مراجعین رفتار شود تا احساس كنند بصورت عادلانه ای با آنها رفتار شده است. ( مرادی ، 1387 )

    به عقیده چولادوری ( 2006 ) عدالت سازمانی از سه منظر دارای اهمیت است :

    اول به لحاظ اخلاقی ، جامعه انتظار دارد كه یك سازمان از معیارهای عدالت كه مورد توافق كل جامعه است تبعیت كند. چرا كه از مدیران بعنوان مسئولین مؤسسات اجتماعی انتظار می رود كه این معیارها را رعایت كنند. به لحاظ تجاری ، اگر مردم تصور كنند سازمانی با آنها بطور منصفانه رفتار نمی كنند ممكن است آن سازمان و خدماتش را تحریم نمایند. بطور مشابه كاركنان نیز تمام تلاش و همكاری خود را در سازمان بكار نمی گیرند و نارضایتی آنان به كاهش بهره وری سازمان منجر خواهد شد.

    عدالت سازمانی شامل سه حیطه است :

    عدالت توزیعی كه بر ادراك انصاف از پاداشها و پیامدهای سازمانی اشاره دارد.

    عدالت رویه ای كه شامل عدالت درك شده از فرآیندی است كه برای تهیه و توزیع پاداشها استفاده می شود.

    عدالت تعاملی كه شامل رعایت عدالت توسط سرپرستان در روابط با زیردستان است.

    در بیشتر تحقیقات انجام شده پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی را مورد بررسی قرار داده اند و بر نقش مثبت رفتارهای شهروندی در عملكرد مربوطه صحه گذاشته اند. لیكن پژوهش های اندكی به بررسی پیشایندها و عوامل تشكیل دهنده آن پرداخته اند.

    رضایت کارکنان  با نتایج عملكردی مثبت متعددی در ارتباط بوده است. ( هنری ، 2002 )

    رضایتمندی ، مقدار احساسی است كه در اثر رفع انتظارات و یا افزودن به انتظارات ، به انسان دست می دهد. ( خوش دهان ، 1382 )

    برای متولیان فضاهای ورزشی ، مشخص نمودن عواملی كه بر روی رضایت کارکنان هدف، تأثیر می گذارند، از اهمیت برخوردار است. برای ایجاد رضایتمندی، برآورده ساختن نیازهای کارکنان از وظایف مهم مدیران است.(زانت ، 2004 )

    رضایتمندی عامل اصلی برای فرآیند بازاریابی است. ( طیبی ، 1385 )

    فراهم ساختن خدماتی كه منجر به رضایتمندی کارکنان  می شود، بطور كلی سوددهی هر سازمانی را افزایش خواهد داد. ( هنری ، 2002 )

    رضایت کارکنان  را می توان پیش شرط تمام موفقیت های بعدی سازمان دانست. هر سازمان موفقی مایل است خدماتی را ارائه كند كه رضایت کارکنان را فراهم سازد. ( پوگیو ، 2009 )

    آفتینوس و همكارانش ( 2006 ) و نیز رمضانی ( 1387 ) در بررسی انتظارات کارکنان دریافتند كه کارکنان مراكز آمادگی جسمانی خصوصی بشتر به تجهیزات مدرن، تمایل كاركنان به همكاری با کارکنان  و امنیت بیشتر رضایت داشتند و رضایت کارکنان مراكز دولتی به راحتی رفت و آمد به اماكن ورزشی بود. بر اساس یافته های یی چین ( 2008 )، ارتباط مثبت و معنی داری در همه ابعاد رضایت کارکنان  و اعتماد و وفاداری کارکنان وجود دارد. بطوریكه هرچه سطح رضایتمندی کارکنان  بیشتر شود، اعتقاد و وفاداری آنها نسبت به سازمان بیشتر خواهد بود.

    اهداف تحقیق

    هدف كلی

    بررسی رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان آموزش و پرورش

    اهداف اختصاصی

    1- تعیین میزان عدالت سازمانی ( توزیعی، رویه ای و مراوده ای ) در کارکنان آموزش و پرورش

    2- تعیین رابطه میان عدالت سازمانی و رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

    3- تعیین رابطه میان یكپارچگی مسئولین و رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

    4- تعیین رابطه میان سازگاری مسئولین و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش

    5- تعیین رابطه میان عدالت توزیعی و مؤلفه های رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش

    6- تعیین رابطه میان عدالت مراوده ای و مؤلفه های رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

    7- بررسی ارتباط رضایت کارکنان  با عدالت سازمانی و مؤلفه های آن

    8- بررسی ارتباط رضایت کارکنان  با رفتار شهروندی و مولفه های آن

    9- پیش بینی رضایت کارکنان  از روی عدالت سازمانی و رفتار شهروندی

    دانلود رایگان پروپوزال,دانلود پروپوزال رضایت کارکنان آموزش و پرورش,دانلود پروپوزال مدیریت,دانلود رایگان پروپوزال,نمونه پروپوزال عدالت سازمانی,دانلود نمونه پروپوزال عدالت سازمانی

    بیان مسئاله

    اهمیت و ضرورت تحقیق

    مرور ادبیات

    جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

    اهداف تحقیق

    سوالات

    فرضیه ها

    تعاریف

    روش تحقیق

    متغیرهای مورد بررسی

    شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

    جامعه و نمونه آماری

    روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

    قیمت فایل فقط 21,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان آموزش و پرورش , پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت , رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت , پیش بینی رضایت کارکنان از روی عدالت سازمانی , ارتباط رضایت کارکنان با عدالت سازمانی , رفتار شهروندی سازمانی , رابطه عدالت سازمانی با رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی , رابطه عدال





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




محبوب کن - فیس نما


 
   
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic